понеділок, 26 січня 2015 р.

Лялька українка /Doll Ukrainian Girl

Нарешті я доробила ляльку, яку почала робити ще десь 3 місяці тому і ніяк не могла її доробити. Чому так довго? Щоб це зрозуміти, розкажу її історію.
На просторах інтернету  є дуже гарні авторські ляльки Онешко Катерини . Катя дає у вільний доступ викрійки своїх ляльок. Після перегляду її робіт мені теж захотілось пошити таку ляльку. Тіло ляльки я пошила досить швидко, тут проблем не було.
Коли вже тіло було готове постала проблема як одягнути ляльку, щоб вона була і красивою, і оригінальною. Тут мені прийшла в голову ідея зробити ляльку українку (краще б вона не приходила) .



Ось тут і почався доооовгий процес створення одягу. Оскільки український національний одяг передбачає вишивку, то і у моєї ляльки весь одяг прикрашений вишивкою, все вишивалось вручну, старанно і акуратно. Як ви вже зрозуміли, найбільше часу під час виготовлення цієї ляльки зайняла вишивка.



Якщо для пошиття звичайної іграшки в середньому потрібно 8 годин, то на пошиття цієї було витрачено набагато більше. Я звичайно не засікала час ( хоча певно треба було заради цікавості засікти) , але по відчуттям було витрачено певно годин 50 якщо не більше.
Ще незвичним для цієї ляльки є те, що обличчя (очі та рот), не намальовані фарбою по тканині як це я зазвичай роблю, а вишиті. Як виявилось, очі вишивати теж дуже непросто, бо їх треба зробити симетрично  і щоб вони були однакового розміру. На голові у неї віночок, теж традиційний атрибут українського вбрання.

Ріст ляльки 41 см.

Ось ще фото вишивки:

 Ось така от у мене вийшла україночка. Якщо комусь треба оригінальний подарунок - звертайтесь.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...