понеділок, 18 травня 2015 р.

Як самостійно замовляти речі з іноземних інтернет-магазинів (на прикладі NEXT)

Сьогодні я розкажу вам як дуже легко і швидко можна замовляти товари з іноземних інтернет магазинів самостійно, тобто не користуючись послугами різних посередників чи фірм.
Я вже кілька років купую досить багато речей в інтернет-магазинах Америки, Англії, Польщі, Китаю, тощо (я буду поступово розповідати про свій досвід таких покупок).
Розкажу вам на прикладі досить відомої фірми NEXT. Не знаю відомо вам чи ні, але NEXT має українську версію сайта і робить пряму БЕЗКОШТОВНУ доставку в Україну (при замовленні від 250 грн). Ви самі можете купити будь-які товари, без жодних комісій і переплат, і вже через 4-6 днів кур'єр принесе ваше замовлення до вас додому.
І так почнемо...
Спочатку вибираєте одяг, який хочете собі придбати і кладете в кошик (все як звичайно).

 Наприклад ви вирішили купити гарну сукню для своєї маленької принцеси на випускний з дитячого садка. Мені сподобалось ось таке:



В меню вибираєте потрібний розмір (таблиця розмірів) і відразу бачите ціну в гривнях. Для розміру 5-6 років ціна буде 844 грн.

Якщо ви більше нічого не будете купувати, то перейдемо до кошика:

Далі вибираємо кнопку "оформити замовлення"  І бачите таке вікно:

Реєструєтесь і переходимо до наступного кроку. Реєструєтесь, вводите свої данні АНГЛІЙСЬКОЮ мовою.
Після введення своїх даних ви перейдете до оплати.

І тут починається найцікавіше. Як оплатити ваше замовлення???
Оплачувати покупки в інтернеті можна далеко не усіма платіжними картками.
В Приватбанку можна оформити (через приват24) віртуальну картку для оплати в інтернеті. Але я стараюсь Приватбанк обходити стороною зважаючи на їх "чудовий" сервіс. Та й ідея мати віртуальну картку мені, чесно кажучи, здається трохи дивною дурною. Тому цей варіант для себе я відразу відкинула. Далі я дізналась, що необхідну мені картку ще можна оформити в Пумбі та в Укрсиббанку.  Відгуки власників карток Пумба та інформація про банк були досить позитивні, але для мене було незручно, що в нашому місті є лише 1 відділення банку (в протилежному кінці міста) і всього 3-4 банкомати.
Тому найкращим варіантом для мене став Укрсиббанк. У відділені мені порадили оформити карту Активні гроші. Оформлюють карту відразу, чекати декілька днів не потрібно. Обслуговування в місяць коштує 5 грн. Ось що пише про цю карту на сайті банку:
«Активні гроші плюс» — це унікальне поєднання зручності платіжної картки та доходності депозиту. «Активні гроші плюс» — продукт для початку Вашої плідної співпраці з УкрСиббанком!
При відкритті карткового рахунку «Активні гроші плюс» Ви отримаєте:

  • миттєву платіжну картку міжнародної платіжної системи;
  • підвищену відсоткову ставку до 20% річних на залишок коштів на рахунку;
  • вільний доступ до коштів у режимі 24/7 у будь-якому банкоматі з логотипом MasterCard в Україні та поза її межами;
  • можливість отримувати готівку:
Картка «Активні гроші плюс» надасть Вам можливість:

  • знімати коштів з рахунку у будь-який момент без штрафних санкцій;
  • без комісій сплачувати за товари та послуги за допомогою платіжної картки у торговельній мережі та у мережі Інтернет;
Карта валюти -  гривня. Купуючи закордоном ви оплачуєте гривнями по комерційному курсу банка. В Укрсиббанка дуже зручний онлайн банкінг та служба підтримки. Через онлайн банкінг ви самі можете виставити ліміт своєї картки для оплати в інтернеті. Я на своїй картці ставлю завжди ліміт 0, а коли мені треба щось купити, тоді просто на одну добу просто піднімаю ліміт на суму трохи більшу необхідної (десь на 10 грн). Таким чином я можу бути впевнена, що без мого відома гроші з картки нікуди не дінуться.
Для мене картка Активні гроші виявилась найкращим варіантом.

В Укрсиббанка ще є Пакетна пропозиція All Inclusive. Спочатку я користувалась саме цим пакетом. У даному пакеті ви отримуєте дві картки : гривневу і доларову. Якщо вам треба купити якийсь товар в доларах (в американських магазинах звичайно), то ви оплачуєте його з доларовоої картки без усяких конвертацій і комісій.
Мінусом для мене у цій пакетній пропозиції стала вартість обслуговування карток в місяць. На той час, коли я користувалась це було приблизно 30 грн/міс. Якщо користуватись карткою не постійно, то не хочеться платити зайві гроші (в мене траплялось, що я могла 2-3 місяці нічого не купувати і доводилось оплачувати до 100 грн комісії за цей періо). Саме тому я перейшла на карту, про яку вже писала вище.

Тепер повернемось до нашого замовлення з NEXT. Вибираєте для оплати тип карти MasterCard

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...